Thursday, May 30, 2013

Sekitar Majlis Pertunangan Aikah.

Assalammualaikum sahabat.......
Finally dapat gak tengok gambau-gambau dekat kenduri tunang Aikah haritu. Cuma lambat post entry je sebab beberapa harini malas sgt nak membelek blog. Lalu tidak dihiraukan........

Macam biasa Aikah looks so gojesh as dia pun dah rupa arabian gitu. Hasil mekap oleh kakak i ye uolss. Nampak vogue gitu. Sungguh rugi sekali sebab tak dapat balik *Kesat airmata

 


 (Gambau curi dari belog kakak aku)

Rasa happy sebab Aika lookksss so cantik and nasib baik tugasan menjadi mak andam yg telah diamanahkan pd kakak aku telah dijalankan dengan sangat baik oleh beliau. Dan lagi happy sebab Aikah nampak gembira dan excited giteww yelakan muka orang nak bertunang takkan lah nak sesedih pulak *Engkau ni pun ainul........

Sobb sobss Tapi perasaan sedih dan terharu masih lagi tak hilang sebab kempunan nak nengok Aika :(
Takpelah nasib baik ada jugak gunanya FB yg dah berhabuk serabut, dapat jugak aku tengok gambau yg berkaitan majlis. Kata Aikah majlisnya sederhana cuma saudara-mara dekat yg dijemput datang. Tapi nampak sangat meriah dan happening *Sekali lagi rasa sungguh rugi :(


 
 20 dulang hantaran dari pihak perempuan.


 

                            
Sesi menyarungkan cincin di jari Aikah oleh bakal mertua beliau.

Alhamdulilah walaupun aku tak ada kat sana, tp sekurangnya aku tahu yg semuanya berjalan lancar seperti yg dirancang oleh kedua-dua belah pihak. Dengan rasminya, Aika kawanku dah pun bergelar tunangan orang, dan on the way menjadi bini orang. Mudah-mudahan hubungan kedua-dua mereka dirahmati Allah hendaknya ;')

Lepas ni kalau khawiin confirm aku balik!
Tak sabar nak jumpa Aikah dan dengar cerita dia face to face!

Ucapan khas dari aku, Selamat bertunang sahabat yg paling disayangi, Semoga kau terus tersenyum dan berbahagia di samping pilihan hatimu. Aku akan sentiasa mendoakan perkara yg baik-baik saja untuk korang. Hope lepas ni merasa laa aku makan nasi minyak enkorang. Tahniah Noraikah Rasida dan Shafiq Azim!

Noraikah Rasida dan tunang beliau, Shafiq Azim. 25 May 2013.